fbpx Free Porn





manotobet

takbet
betcart




betboro

megapari
mahbet
betforward


1xbet
teen sex
porn
djav
best porn 2025
porn 2026
brunette banged
Ankara Escort
1xbet
1xbet-1xir.com
1xbet-1xir.com
1xbet-1xir.com

1xbet-1xir.com
1xbet-1xir.com
1xbet-1xir.com

1xbet-1xir.com
1xbet-1xir.com
1xbet-1xir.com
1xbet-1xir.com
1xbet-1xir.com
1xbet-1xir.com
1xbet-1xir.com
betforward
betforward.com.co
betforward.com.co
betforward.com.co

betforward.com.co
betforward.com.co
betforward.com.co
betforward.com.co

betforward.com.co
betforward.com.co
betforward.com.co
betforward.com.co
betforward.com.co
betforward.com.co
betforward.com.co
deneme bonusu veren bahis siteleri
deneme bonusu
casino slot siteleri/a>
Deneme bonusu veren siteler
Deneme bonusu veren siteler
Deneme bonusu veren siteler
Deneme bonusu veren siteler
Cialis
Cialis Fiyat
deneme bonusu
padişahbet
padişahbet
padişahbet
deneme bonusu 1xbet وان ایکس بت 1xbet وان ایکس بت 1xbet وان ایکس بت 1xbet وان ایکس بت 1xbet وان ایکس بت 1xbet وان ایکس بت 1xbet وان ایکس بت 1xbet وان ایکس بت 1xbet 1xbet
Strona głównaArchiwumORLEN rusza z nową marką

ORLEN rusza z nową marką

-

PKN ORLEN zamierza do końca 2030 roku zainwestować w rozwój działalności detalicznej ok. 11 mld zł, co przełoży się na wzrost EBITDA segmentu detalicznego do ok. 5 mld zł rocznie. W strategii ORLENU rozwój sprzedaży pozapaliwowej zajmuje bardzo ważne miejsce, a przejęcie spółki RUCH to niezwykle istotny krok w jej realizacji.

Olbrzymi potencjał

Segment detaliczny w koncernie ma olbrzymi potencjał. Świadczą o tym wyniki Grupy Kapitałowej ORLEN, która wypracowuje z niego rocznie 3,3 mld zł zysku operacyjnego. Plany rozwoju biznesu detalicznego wpisują się także w trendy w Europie Środkowo-Wschodniej. Na tym rynku widoczne jest zwiększenie konkurencji w jakości obsługi, asortymencie, usługach oraz poprawie standardów operacyjnych.

W Polsce za sprawą PKN ORLEN jeszcze w tym półroczu pojawią się trzy formaty obiektów sklepowo-gastronomicznych pod nazwą „ORLEN w ruchu”. Docelowo ma ich być kilkaset. Będą to placówki zarówno wolnostojące, jak też zlokalizowane w ciągach komunikacyjnych. Mniejsze – ok. 20-metrowe i większe – ok. 70-metrowe. Powstaną również kąciki kawowe, w których sprzedaż będzie całkowicie zautomatyzowana. Zostaną one udostępnione w miejscach o szczególnie dużym natężeniu ruchu, m.in. na dworcach, w biurowcach i na lotniskach.

Zaliczony egzamin

Swoje biznesowe uzasadnienie ma również inwestycja w rozwój marki „ORLEN Paczka”. Polski segment e-commerce w 2020 roku przekroczył 15 mld euro i z 30 proc. wzrostem obrotów należał do najdynamiczniej rosnących europejskich rynków. Zarówno platformy sprzedażowe, jak i producenci oraz klienci i dostawcy w nowej rzeczywistości związanej z pandemią przeszli przyspieszony kurs efektywności. I trzeba przyznać, że bez zarzutów ten kurs zaliczyli.

Fot. PKN ORLEN

Wraz z rozwojem tego segmentu bardzo dynamicznie zaczął się rozwijać rynek usług kurierskich. Ten polski również jest jednym z najszybciej rosnących na Starym Kontynencie. Jak wynika z danych Urzędu Komunikacji Elektronicznej, od kilku lat sukcesywnie zwiększa on swoją wartość – w 2019 roku było to 6,95 mld zł, a w roku 2023 jego wartość ma przekroczyć 12 mld zł. Eksperci szacują, że w tym czasie liczba przesyłek kurierskich w Polsce wzrośnie do 850 mln rocznie (w roku 2018 było ich 392 mln, a więc w ciągu pięciu lat byłby to wzrost o 117 proc.). W tym aspekcie wszyscy są zgodni – trend ten w najbliższych latach się utrzyma. To również dobra wiadomość dla całej polskiej gospodarki, bo rozwój tej branży napędza inwestycje w technologie i innowacje, dzięki czemu przyspiesza w naszym kraju tzw. transformację cyfrową, będącą jednym z elementów czwartej rewolucji przemysłowej.

W ten trend wpisuje się strategia PKN ORLEN. Koncern chce efektywnie wykorzystać potencjał współki RUCH i zamierza rozwijać nie tylko segment sklepowo-gastronomiczny, lecz także segment usług kurierskich. Do końca tego roku ORLEN ma uruchomić 500 automatów paczkowych. Będą one zlokalizowane na stacjach paliw należących do koncernu, przy wybranych lokalizacjach RUCH-u oraz w innych atrakcyjnych miejscach dostępnych 24/7. Klienci będą mogli korzystać z automatów paczkowych w łatwy i intuicyjny, a zarazem bezpieczny sposób – w tym celu PKN ORLEN udostępni specjalną aplikację mobilną.

Rozwój RUCHU-u

Docelowo koncern zamierza udostępnić klientom możliwość odbioru i nadań przesyłek w ponad 10 tys. punktach. Do końca tego roku korzystać będzie można w sumie już z ponad 5,5 tys. punktów sieci. Jednocześnie rozwijane będą kioski RUCH-u, których obecnie jest ok. 1200, a do końca 2021 r. zostanie uruchomione kolejnych 100. Natomiast już teraz spółka RUCH wprowadza do nich nowy asortyment, m.in. zdrowe przekąski, kanapki i inne produkty spożywcze polskich producentów, które uzupełnią dotychczasową ofertę.

MATERIAŁ PRZYGOTOWANY PRZY WSPÓŁPRACY Z PKN ORLEN

Kategorie

Najnowsze

Najczęściej czytane

Zobacz również