„Decyzja Polkomtelu wynika między innymi z faktu, iż pierwotny harmonogram przewidywał zakończenie projektu w ciągu 18 miesięcy, a obecnie mija już 41 miesiąc od momentu podpisania umowy. Termin wdrożenia nie został dotrzymany, pomimo podpisania aneksu przedłużającego.” – można przeczytać w komunikacie.
Umowa, o której mowa, została zawarta w czerwcu 2016 roku. Operator sieci Plus, „poinformował spółkę Huawei, iż zamierza wystąpić z roszczeniami wynikającymi ze złożenia oświadczenia, jak również z informacjami na temat rozliczeń związanych ze zwrotem wzajemnie spełnionych świadczeń – w tym z żądaniem zwrotu zapłaconego wynagrodzenia. Jednocześnie Polkomtel poinformował Huawei, iż niespełnienie powyższych roszczeń spowoduje uruchomienie procedury zrealizowania gwarancji bankowej oraz procedur dochodzenia zapłaty należności.”
O problemach Cyfrowego Polsatu z wyegzekwowaniem realizacji zapisów zawartej umowy pisaliśmy tutaj.
JS/Bankier.pl