fbpx Free Porn





manotobet

takbet
betcart




betboro

megapari
mahbet
betforward


1xbet
teen sex
porn
djav
best porn 2025
porn 2026
brunette banged
Ankara Escort
Strona głównaArchiwumW 2019 r. Polacy oglądali mniej telewizji

W 2019 r. Polacy oglądali mniej telewizji

-

W zeszłym roku polacy oglądali telewizję średnio przez 4 godziny, 16 minut i 4 sekundy. To o minutę mniej, niż w 2018 roku. W stosunku do 2014 roku średni czas oglądania telewizji spadł o 4 minuty.

Polacy w dalszym ciągu najwięcej czasu poświęcają na oglądanie Polsatu. Jak wynika z danych firmy Nielsen przedstawionych przez Business Insider Polska, w 2019 roku główna stacja z grupy Zygmunta Solorza posiadała 9,85 proc. udziału w rynku telewizyjnym, jednak o 3,7 proc. mniej niż rok wcześniej. Na drugiej pozycji w 2019 r. pozostała TVP1 tracąc jedynie 0,5 proc. i utrzymując 9,68 proc. rynku. Kolejny w rankingu TVN osiągnął wynik 8,45 proc., co było wartością o 0,1 proc niższą niż rok wcześniej. Wzrost przypadł TVP2, która uzyskała wynik 8,34 proc., co jest wzrostem o 0,18 proc.

Udział całej "wielkiej czwórki" (TVP1, TVP2, Polsat, TVN) w rynku zmalał z 37,5 proc w 2018 r. do 36,3 proc w roku ubiegłym. Trend jest uznawany za normalny, gdyż widzowie z roku na rok coraz chętniej korzystają z kanałów tematycznych i mniejszych kanałów telewizji naziemnej.

Poprzedni rok przyniósł wzrost dla wiodących kanałów informacyjnych – piąte w zestawieniu TVN24 uzyskało wynik 4,47 proc., a siódma TVP Info – 3,46 proc.

Informacje na temat widowni programów pozyskiwane są przez firmę Nielsen od ponad dwóch tys. gospodarstw domowych, w których zainstalowano specjalne mierniki.

Więcej na ten temat przeczytasz tutaj.

JS/Business Insider Polska

Kategorie

Najnowsze

Najczęściej czytane

Zobacz również