– Zgłasza się do nas wiele polskich firm zainteresowanych dołączeniem do akcji „Polskie – kupuję to!”. To dla nas bardzo ważne, ponieważ głównym założeniem projektu jest to, aby rozszerzał się na kolejne kręgi. Dlatego uruchamiamy kolejne narzędzia wspierające „Polskie – kupuję to!” – mówi Wojciech Dąbrowski, prezes PGE Polskiej Grupy Energetycznej.
PGE w ramach działań związanych z kampanią uruchomiła na platformie handlowej PGE eSklep specjalną zakładkę z produktami oznaczonymi jako produkt polski z logo „Polskie – kupuję to!” po to, aby klienci, którzy chcą wspierać polską gospodarkę bez problemu odnaleźli odpowiedni asortyment.
PGE jest inicjatorem i operatorem platformy handlowej PGE eSklep, w którym oferowane są produkty i usługi przez podmioty z różnych branż.
W ramach akcji „Polskie – kupuję to!” PGE zachęca do współpracy przedsiębiorców, którzy mają w swojej ofercie artykuły wyprodukowane w Polsce i za pośrednictwem PGE eSklepu chcą dotrzeć do nowych odbiorców.
Równolegle PGE uruchomiła aplikację i platformę fachowcy.gkpge.pl, która wspiera polskich usługodawców. Dzięki aplikacji klienci potrzebujący danej usługi mogą zamieścić w serwisie zlecenie wraz z opisem zakresu prac, specyfikacją i budżetem przeznaczonym na ten cel. W odpowiedzi, usługodawcy (fachowcy) reprezentujący poszczególne firmy zgłaszają swoje zainteresowanie ogłoszeniem, a klient dokonuje wyboru usługodawcy.
PGE eSklep od blisko 2 lat oferuje towary i usługi.
PGE eSklep obsługuje blisko 850 tysięcy klientów. Platforma oferuje sprzedaż internetową, gdzie użytkownik ma do wyboru niemal 21 tys. produktów i usług od różnych sprzedawców w kategoriach: Dom i Ogród, Elektronika, Smart Home, AGD, Sport i Turystyka, Dzieci, Zdrowie i Uroda, Usługi.
Celem platformy PGE eSklep jest m.in. budowanie świadomości odbiorców dotyczącej obszarów życia codziennego, w których można wykorzystywać zieloną energię. Kluczowa jest przy tym oferta urządzeń, dzięki którym każdy może przyczynić się do ochrony środowiska naturalnego.