Po bojkocie ze strony Zachodu i wycofaniu się z Rosji restauracji McDonald`s, Rosjanie otworzyli własne lokale, które miały imitować amerykańskiego giganta. Restauracje okazały się niewypałem.
Nowe-stare restauracje od samego początku miały pod górkę. Po zamazaniu starego logotypu trzeba było wymyślić nowy. Okazało się, że to, co wymyślono, bardzo przypomina logotyp portugalskiej marki karmy dla zwierząt domowych.
Lokale pod nazwą „Wkusno – i toczka”, czyli „Smacznie – i kropka”, aczkolwiek wielu Rosjan tłumaczy to sobie inaczej – „Jedz i milcz”, oferowały to samo, co McDonalds, czyli frytki, hamburgery i napoje gazowane. Nawet opakowania używane w lokalach są bardzo podobne do tych z McDonaldsa. O ile jednak zapasy coca-coli pozwalają serwować klientom napoje z prawdziwego zdarzenia, to już z bułkami jest duży problem. Sosy też pozostawiają wiele do życzenia. Rosyjska firma korzysta bowiem z resztek, które zostały po Amerykanach.
Spleśniałe bułki
Szybko okazało się, że nie tak łatwo dorównać amerykańskiemu gigantowi. W sieci pojawiły się zdjęcia, na których widać, co serwuje się w sieci „Wkusno – i toczka”. Zawrotna karierę robi zdjęcie, które pokazuje bułkę pokrytą pleśnią.
История с Маком и переделки его во «Вкусно и точка», сегодня получила свое продолжение. Народ массово постит фотки булок с плесенью.
Другого и не ждали. pic.twitter.com/Nz2CKIYiZH— Missisini (@TPrekrasnaa) July 4, 2022