fbpx
Strona głównaWiadomościWykorzystaj platformy społecznościowe do promowania firmy

Wykorzystaj platformy społecznościowe do promowania firmy

-

Twitter poinformował, że jego podstawowa, nowa funkcja reklamowa polega na automatycznym wzmocnieniu pozycjonowania zarówno tweeta, jak i samego profilu firmy. Za 99 dolarów (w przeliczeniu na walutę krajową) przedsiębiorca może uruchomić tzw. tryb promocji na swoim profilu. Jak to działa? Opłacony jeden raz „automat” wielokrotnie powieli tweety, przyciągając w ten sposób więcej obserwujących i tworząc dla firmy i jej produktów dodatkowe zasięgi.

Wszyscy użytkownicy Twittera uzyskali teraz dostęp do rozszerzonego limitu 280 znaków tweeta. W takiej objętości można już sformułować lakoniczny co prawda, ale logiczny i pełny przekaz. Może to być na przykład wiodący slogan reklamowy firmy lub inny przekaz promocyjny, na którym w danym momencie zależy przedsiębiorcy.

Dotarcie przez facebookowy czat

Klienci oczekują, że firmy i reprezentujący je przedsiębiorcy będą dla nich dostępni online niemal w każdym momencie. Również firmom zależy na możliwości uzyskania kontaktu z potencjalnymi klientami w czasie rzeczywistym. Daje to szansę na zwiększenie sprzedaży oraz ułatwia lepszą posprzedażową obsługę klienta.

Nowa funkcja Facebooka pozwala przedsiębiorcy zintegrować Messengera ze stroną internetową jego firmy. Obecnie korporacja testuje specjalną wtyczkę pod nazwą Customer Chat, która umożliwia korzystanie z jednego komunikatora – Facebook Messengera i zarządzanie z niego czatem na żywo z klientami. Klienci mogą kontaktować się z wybranym przedsiębiorcą zarówno za pośrednictwem Facebooka, jak i jego strony internetowej – oba kanały zostały ze sobą ściśle zintegrowane.

Taka wspólna platforma ułatwia również dostęp do konsumentów mobilnych. Funkcjonalności Facebook Messengera są osiągalne zarówno z telefonu, tabletu, jak i komputera stacjonarnego oraz z innych urządzeń mających dostęp do Internetu.

Wtyczka Customer Chat umożliwia również firmom przechowywanie historii czatów z klientami. Takie archiwum rozmów jest praktyczne, bo przy kolejnej rozmowie na czacie pozwala odnieść się do tego, co było wcześniej ustalane. Wtyczka obsługuje również inne możliwości Messengera, takie jak mikropłatności i multimedia.

Przedsiębiorca, który już teraz chce skorzystać z nowej wtyczki powinien zapisać się na listę oczekujących, a potem już tylko czekać na powiadomienie z Facebooka, że jego firma zakwalifikowała się do rejestracji w systemie Customer Chat.

Warto korzystać z nowych marketingowych narzędzi mediów społecznościowych. W przypadku drobnego przedsiębiorcy koszt dotarcia dzięki nim do klienta jest na tyle niski, że to się po prostu opłaca.

Poprzedni artykułRząd nie obniży akcyzy
Następny artykułŚmierć i podatki

Kategorie

Najnowsze

Najczęściej czytane

Zobacz również